Saturday, February 12, 2011

PENGENALAN

     Bismillahirahmanirahim...Assalamualaikum kepada semua yang sudi menjenguk ke dalam blog saya ni. Saya adalah org baru dalam dunia perniagaan ni. Sudilah kiranya kawan-kawan semua meneliti kandungan blog ni.Saya pembekal barang keperluan harian seperti bantal, selimut, cadar, keropok ikan merah, kopi, stoking, detox serta beberapa barangan lain..sebarang pertanyaan boleh lah diemailkan kepada mcheeie@yahoo.com atau menghubungi terus saya atau isteri saya di talian 012 4402527-Aziah dan 012 5304526-Fauzi.
    Bagi mereka yang berada di Pulau Pinang, Kulim Kedah serta area Selama Perak tiada caj penghantaran dikenakan. Sahabat semua boleh menghubungi saya untuk melihat dan memilih barang yang diingini mengikut kehendak masing-masing. Harga barangan yang dijual adalah berpatutan dan ada diantaranya lebih murah dari harga di kedai-kedai biasa..Berikut adalah barangan yang kami pasarkan :-

1) Satin Bed Pillow- RM 55. Harga masih boleh dirunding.







sebelum dibuka dari plastik bantal ini di vakum.

 
selepas dibuka dari plastik bantal ini mengembang dengan sendiri.

Kelebihan bantal ini memberi keselesaan tidur, mengurangkan dengkuran dan bantal ini boleh dibasuh didalam mesin basuh tanpa memberi kesan kepada bantal tersebut. Terdapat juga bantal peluk tetapi gambar tak dapat dipaparkan kerana sewaktu blog ini dilaksanakan bantal peluk kehabisan stok. 

2. CADAR - RM70 (harga masih boleh dirunding)



Cadar ini mempunyai pelbagai corak dan warna. Terdapat juga sarung bantal bersama-sama dengan cadar ini.   Cadar ini lebih tebal dari cadar biasa.

3. COMFORTER - RM 40 (HARGA MASIH BOLEH DIRUNDING)

Didatangkan dalam beg mudah bawa

Keadaan comforter yang dibuka.

Bersesuaian dengan musim hujan yang melanda sekarang ini comfoter akan membuatkan tidur anda lebih selesa. Ianya juga boleh berfungsi sebagai toto jika diperlukan. Didatangkan dalam pelbagai corak dan warna.

4. BLANKET - RM40 ( harga masih boleh dirunding)




Terdapat dalam pelbagai corak dan warna. 

5. KERONSANG


 RM 10 setiap satu

RM4 setiap satu

RM3 setiap satu

Keronsang yang terdapat dalam blog ini adalah sebahagian daripada stok keronsang yang saya ada.

6. KEROPOK IKAN MERAH - RM 10 sebungkus

Kandungan keropok ini adalah isi ikan merah. Produk usahawan bumiputera. Dijamin halal. Kelazatannya memang terserlah kerana setiap akli nak makan nasi saya akan goreng keropok ini sebagai menu tambahan. 

7. STABILIZER

RM 65 sesuai bagi kereta 1.3 ke bawah

RM 120 sesuai bagi kereta yang mempunyai cc 1.5 dan ke atas.

Stabilizer ini mempunyai fungsi sepeti berikut :
- Mengurangkan penggunaan petrol.
- Menghilagkan kebisingan enjin.
- Penggunaan bateri kereta maksimum
- Membantu pengaliran voltan yang stabil dab cekap
- Lampu akan menjadi lebih terang bagi mereka yang mempunyai masalah lampu kereta yang malap.

*maaf di pohon kerana stabilizer yang berharga RM85 tidak dikeluarkan lg dan diganti dengan stabilizer RM 120 yang mempunyai lebih banyak kelebihan dari yang lama.

Saya sudah guna stabilizer ni terbukti berkesan. Terutama jimat minyak dan pick up. Setakat ini ianya tidak memberi masalah sampingan kepada kereta saya. Ramai di antara pelanggan saya yang berpuas hati dengan produk ini. Cara penggunaannya juga mudah dengan hanya plug in pada tempat cucuh rokok yang terdapat dalam setiap keta. Pastikan tempat cucuh rokok itu berfungsi sebelum mennggunakan produk ini.

8. DETOX FOOT PATCH - RM 2.50 sepasang


Rasanya kalau tak diterangkan lagi semua dah arif tentang produk ini. Penyahtoksin dalam badan. Hanya tampalkan di tapak kaki sewaktu tidur. Kat ramai costumer aku cakap benda ni memang berkesan untuk melegakan sakit-sakit badan.

Inilah antara produk-produk yang saya bekalkan. Terdapat produk-produk lain lagi seperti kopi kampung RM 8 sebungkus, stoking sepasang RM 4, tiga pasang RM 10, tungku elektrik RM 25 satu dan beberapa banrangan lagi. Gambar bagi barangan lain akan di upload kemudian kerana ketika ini stok telah habis terjual..



0 comments:

Post a Comment